sobota, 4 lutego 2012

Przegląd bazaaru: Kurtki i płaszcze

Postanowiłam zrobić mały przegląd bazarku i wybrać rzeczy, które wydały mi się interesujące. Oto co znalazłam pod kategorią "Kurtki i płaszcze":

Pozwolę sobie opisać każdą z tych rzeczy z osobna:
1. Wg mnie warto ją mieć w swojej szafie. Ma bardzo oryginalny krój, dlatego w stylizacji zapewne będzie przykuwać uwagę.
2. Klasyczny żakiet w uniwersalnym kolorze - przynajmniej jeden taki powinien znaleźć się w każdej szafie.
3. Bardzo słodki i romantyczny sweterek - jestem nim zauroczona :)
4. Rockowa kamizelka w kolrze neonowego różu. Niezastąpiona w ostrej, ale dziewczęcej stylizacji.
5. Futerko HB. Proste, praktyczne. Dodaje klasy.
6. Marynarka wyraźnie inspirowana męską szafą - to jest HOT.
7. Urocza transparentna kamizelka Hot Buys, przez wielu poszukiwana. Cena jest wysoka, w porównaniu do pierwszej czwórki, ale prawdziwego miłośnika HB chyba nie odstrasza ;)
8. Prosta marynarka DKNY. Droga, ale za to jaka boska!
9. Asymetryczna skórzana kurtka. Wg nazwy jest biała, ale ja bym powiedziała, że to biel z dodatkiem pastelowego błękitu. Bardzo mi się podoba jej krój.
10. Uważam, że jest bardzo interesująca. Inspirowana folklorem, w stylu vintage. Dobrze wykorzystana może wyglądać zachwycająco w stylizacji.
11. Szczerze mówiąc chyba po raz pierwszy zetknęłam się z tym futerkiem, a może po prostu go nie pamiętam. W każdym razie mi się spodobało, w dodatku przynajmniej ja znalazłam je w bardzo niskiej cenie, nie wiem jak inni.
12. Koszula jest jednym z nowszych Hot Buysów. Interesujący krój, śwetny pomysł, genialny styl. Często spotykałam ją w bazarku po ok. 200 sd, jednak nie wiem skąd oni te ceny brali, bo spokojnie można ją dziś kupić po 30-40 sd.
13. Bardzo mi się w nim podoba ten długi pasek. I oczywiście kolor - pastele rlz!
14. Nieco droższe od poprzedniego i szczerze powiedziawszy, to wg mnie gorsze. Co nie zmienia jednak faktu, że mogłoby być przydatne.
15. Bardzo ciekawe ponczo, podoba mi się też to spięcie agrafką. Widzę je w raczej niedbałej stylizacji w poszarzałych barwach. Ach!
16. Pewnie większości z Was dobrze znana futrzana kamizelka. Pewnie niektórzy z Was jej poszukują, a niełatwo ją znaleźć, przynajmniej nie w przystępnej cenie. Ale jest świetna i genialnie wygląda w prawie każdej stylizacji.
17. Kwiatowy płaszcz Vivienne Tam - romantyczny i wiosenny. Idealny zakup na marzec.
18. Długi płaszcz Philosophy, prosty, klasyczny - czego chcieć więcej? Ehh... Może tylko koloru.
19. Bluzka HB. Przypadła mi do gustu, ale szkoda, że nie zaskakuje.
20. Popularna koszula. W ostatnim czasie znacznie przybrała na wartości, dlatego jej właściciele pewnie z zachwytem patrzą na swoje cudeńko ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz